Strony

czwartek, 7 grudnia 2017

...

Witam każdego kto to czyta <3
Przepraszam, że nie odzywałam się ponad tydzień, dużo na głowie ... aż za dużo :/

Odnośnie ostatniego posta...
Melissayo nie mam pojęcia jaki jest moj plan, na razie oduczam się znowu słodyczy (tak, wróciłam do nich), a potem będę myśleć
Lis dzieki za wsparcie i dobrą radę <3
Tenshi Kaosu nie kojarze cię z wczęsniejszych postów, ale miło mi cię powitać na blogu <3 nie wpisuje dokładnie co zjadłam, ponieważ kilka osób wie, że miałam kiedyś styczność z Aną (z jedna z nich mieszkam) i nie chce żeby kiedyś trafiła przypadkiem na bloga i powiązała go ze mną. Dlatego też nie piszę żadnych prywatnych postów typu "co robiłam w weekend" ;*

Zaraz zabieram się za czytanie waszych blogów <3


7 komentarzy:

  1. Łatwiej będzie Ci się oduczyć jeśli ograniczysz sobie że na przykład za dobrze ogarnięty tydzień wyjdź na gorącą czekoladę lub zjedz paseczek gorzkiej. Organizm zadowolony bo dostał a i ty zadowolona bo ograniczyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, że Ci się uda. Pamiętaj, wszystko małymi kroczkami ;) Kurczę, mam nadzieję że mnie nikt nie rozpozna po blogu :/
    W każdym razie powodzenia i pozdrawiam cieplutko ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedź :) W pełni rozumiem sytuację. No to na razie pozostaje mi trzymać kciuki, żebyś się oduczyła tych słodyczy. Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie.. to czy jest jakas opcja kontaktu z Toba na priv? Mam kilka pytan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Masz na stronie po prawej stronie formularz kontaktowy <3 albo jak wolisz to napisz bezpośrednio na proannnnn@gmail.com ;) Czekam na wiadomość! ;*

      Usuń
  5. Odstaw słodycze,bo nie są one warte uwagi w stosunku jak ty pracujesz na siebie przez cały czas. Trzymaj się. Wierze w to, że dasz radę!!!

    OdpowiedzUsuń