Strony

poniedziałek, 11 grudnia 2017

11/12/17

Dzisiaj jak już rano pisałam mam wyśmienity humor <3
Nie zniszczył go nawet cały dzień nauki :D

Maiko! Gratuluje zadowolenia z siebie!

Dzisiejszy pierwszy dzień AIT poszedł światnie, ale dzisiaj chyba wszystko jest piękniejsze <3

170 kcal
325 kcal
150 kcal
razem
645/850 kcal

I zanim napiszecie, że za mało to widzcie, że jestem tak podekscytowana pewnymi zmianami w moim życiu, że nawet nie jestem głodna <3 ciekawe ile się to utrzyma....

Jak tam u was? Wklejajcie linki swoich blogów, jeśli nie ma ich na mojej liście po prawej ->


3 komentarze:

  1. Nie jest jakoś specjalnie mało. Sama wiem że z takim bilansem można nie być głodnym a o to chyba chodzi. Zaspokoić głód nie przejadając się. Organizm nie mówi Ci "nie" więc i ja nie mam prawa. Powodzenia ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilansik super, tylko radziłabym Ci jeść mniej więcej tyle kcal ile masz zapisane w diecie, bo pamiętaj, że kalorie będą się ciągle zmniejszać. Powodzenia! 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba racja by jeść tyle ile jest ustalone, zawsze ciężko było mi się do tego przystosować, bo skoro mogę zjeść mniej - to lepiej, myślałam. Jednak trzymanie się planu zawsze wychodzi lepiej na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń