Strony

poniedziałek, 11 grudnia 2017

10/12/17

Hejka hejka :D
Przepraszam, że mnie wczoraj nie było...
Byłam na małej wycieczce i tak wyszło, że wrociłam do domu na tyle późno, że nie dałam rady :(

Po okropnej sobocie, niedziela była dla mnie wybawieniem <3

190 kcal
150 kcal
330 kcal
70 kcal
razem
740 kcal

Dziś rano waga pokazała mniej o 1,1 kg (tygodniowy okres) <3 Jestem przeszczęśliwa :D

Zaczynam dzisiaj AIT <3 Wieczorem dam znać jak mi poszło <3

Nancy, Maiko, Melissayo, Alex Viva, Nina - dziękuję za wsparcie pod ostatnim postem <3

PS jeśli ktoś chce się ze mną skontaktować to jest formularz kontaktowy na stronie po prawej stronie <3 tylko trzeba troszkę przewinąć w dół <3

Chudego kochane! Mam dziś piękny humor :D


2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę że masz dobry humorek. Ja też nie najgorszy. Ważyłam się dziś u pielęgniarki i jestem bardzo zadowolona. Trzymaj się siłaczko 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bilans. Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń